Bij SIOS hechten we belang aan onze 4 waarden: Kwaliteit, Wendbaarheid, Innovatie en Klantvriendelijkheid. De voortdurende focus op deze 4 waarden zorgt ervoor dat SIOS steeds klaar staat met een uitstekende dienstverlening. Omdat we met ons team onze waarden sterk onderschrijven en willen voldoen aan onze eigen eisen, evalueren we doorlopend onze werking. Om dit te bereiken voeren we regelmatig interne en externe controles uit zoals een QFor-certfifcatie. Het behalen van een QFor label is een belangrijk onderdeel van een externe controle die bijdraagt tot de kwaliteit van onze dienstverlening.
QFor is een kwaliteitserkenning die specifiek is ontwikkeld voor organisaties in learning en consulting. De beoordeling door QFor bestaat uit een ProcessScan die de interne processen van organisaties onderzoeken. Deze scan bepaalt de effectiviteit en de efficiëntie van de bedrijfsvoering, en optimaliseert interne processen binnen het bedrijf. Een auditeur inspecteert naar welke mate de processen in lijn liggen met de normen van QFor. Dit aan de hand van steekproeven en controles op vlak van documenten, systemen en interviews. Na een succesvolle audit wordt een certificaat uitgereikt aan de organisatie, dat 3 jaar geldig is.
Als klant van SIOS biedt de QFor-certificaat de garantie van bewezen kwaliteit. Het zorgt voor zekerheid dat de dienstverlening van SIOS voldoet aan de eisen die je als klant verwacht. Bovendien is het certificaat erkend door het Vlaams Gewest. Onlangs werd bij SIOS het QFor-certificaat vernieuwd, waardoor SIOS tot 4 april 2024 door QFor gecertificeerd is. Als klant van SIOS ben je er zo zeker van dat onze dienstverlening zuiver verloopt.
Het QFor-certificaat garandeert een vlotte werking van de organisatie. Maar SIOS gaat nog een stap verder. Er worden op geregelde tijdstippen interne evaluaties van de bestaande processen uitgevoerd zodat we als onderneming continu blijven verbeteren. Hierbij worden we geholpen door de software Coachview. Deze tool zorgt ervoor dat de samenwerking met de klant professioneel verloopt en steeds up to date blijft. Zo zetten we steeds meer in op digitalisering, door onder meer het aanheffen van digitale leermodules, echter ook door ervoor te zorgen dat de administratieve afhandeling zo efficiënt mogelijk verloopt. Op deze manier blijft SIOS steeds trouw aan zijn 4 waarden: kwaliteit, wendbaarheid, innovatie en klantvriendelijkheid.
Jobomschrijving:
Wat we van jou verwachten:
Ons aanbod:
SIOS is een dynamische onderneming in volle groei, je kan meehelpen aan de verdere uitbouw van onze activiteit en werken aan je eigen ontwikkeling. In onze omgeving zijn openheid, collegialiteit en persoonlijke inbreng aangewezen.